Cellers Torres llança una innovadora experiència audiovisual immersiva de 360 graus, que permet a l’espectador descobrir, des d’una perspectiva aèria i des de qualsevol angle, les principals finques i vinyes que la companyia té repartides pel territori espanyol. Mitjançant l’ús de l’última tecnologia en dispositius de visió de realitat virtual, Torres proposa un viatge interactiu, immersiu i en primera persona, sobrevolant les vinyes del Penedès, Conca de Barberà, Priorat, La Rioja, Ribera del Duero, Rueda i Rias Baixas, sense necessitat de desplaçar-se.
Torres ha presentat aquesta iniciativa pionera en el sector del vi en el marc del Saló Internacional del Duty Free, que ha organitzat Tax Free World Association aquesta setmana passada a Cannes, en un acte que ha reunit a un centenar de professionals. El dispositiu, que té una carcassa plegable inspirada en Google Cardboard i elaborada amb materials ecològics, es convertirà en una nova eina de l’equip comercial de Torres, amb la que podran mostrar als clients de qualsevol part del món el lloc on neixen i s’elaboren els vins que estan tastant, proporcionant així una experiència completa. També estarà disponible als actes de Torres adreçats al consumidor final i a les fires i salons en els que participi la companyia.
En poc més de dos minuts, durant els quals es sobrevola una distància d’uns mil quilòmetres, l’espectador descobreix la desbordant bellesa de les vinyes en la seva màxima esplendor, al mes de juliol. Movent el cap en qualsevol direcció, pot interactuar amb el vídeo i veure tot allò que té al seu voltant en qualsevol moment. El vídeo conté espectaculars imatges aèries de les finques i vinyes de Torres, que van ser gravades utilitzant un drone 6 i càmeres Go Pro en esfera. La utilització d’una setena càmera va permetre esborrar, en postproducció, la presència del drone, contribuint a la sensació de vol totalment lliure.