Els Cellers Torres desafien els joves i la gent gran a enfrontar-se a un duel de dòmino en una proposta anomenada 'A la conquesta del clàssic', per celebrar el 60 aniversari del seu clàssic més modern: Sangre de Toro.
Barcelona, Madrid i Málaga acolliran els dies 11, 18 i 25 d’octubre, respectivament, tres campionats de dòmino multitudinaris que marcaran l’inici de la campanya i en què 32 parelles de jugadors, separades per una generació i molts anys d’experiència, i acompanyades de vasos de Sangre de Toro i una tapeta d’avellanes, posaran a prova tota la seva mestria i complicitat per fer-se amb el trofeu ‘Clàssic d’Oro’ i el kit clàssic format per tres màgnums de Sangre de Toro, 6 vasos clàssics i un dòmino, a més d’una visita als Cellers Torres a Pacs del Penedès.
Els esdeveniments de ‘clàssics contra moderns’ se celebraran d’11 a 3 de la tarda, en concorreguts espais del centre urbà: la Plaça de la Virreina a Barcelona, la Plaça 2 de Mayo a Madrid i la Plaça de la Merced a Màlaga. Per participar a qualsevol d’aquests tres esdeveniments, només cal personar-se al lloc de la cita, a l’hora indicada, i jugar.
Una vegada finalitzat cada esdeveniment, al web alaconquistadelclasico.com figuraran els establiments – aquells bars de tota la vida - que participen a la campanya, oferint Sangre de Toro en un clàssic vas de vi amb una tapa d’avellanes, como es feia abans.
CONCURS D'INSTAGRAM
La competició continuarà en l’esfera digital amb un concurs d’Instagram, que premiarà la persona que participi amb fotos fetes en el major nombre de bars amb una entrada doble per al Primavera Sound, referent internacional de la música independent que se celebrarà a Barcelona a finals de maig del 2015.
60 ANYS DEL SANGRE DE TORO
Sangre de Toro, que acaba d’estrenar una imatge que rememora els seus orígens, va ser el primer vi embotellat de Torres, un vi que va néixer amb la voluntat d’expressar la més pura essència mediterrània.
Al llarg dels seus 60 anys, s’ha anat adaptant als paladars, mantenint sempre aquesta autenticitat, i ha aconseguit penetrar en més de 130 mercats. Avui és considerat un vi actual i versàtil, com una fruita vellutada i madura, elegant i amb certa complexitat, que marida tant amb la cuina més tradicional de guisats, caça, barbacoes i paelles, com amb les tapes i creacions gastronòmiques més actuals.