subir imagen

10 jul 2014

El Festival Cruïlla Barcelona suma al seu cartell el millor ‘street food’

El Festival Cruïlla s’apunta aquest any a l’street food de qualitat per complementar el seu cartell musical amb una nova oferta gastronòmica. Gastrobars emblemàtics com La Burgueseria de Sant Cugat o Cata 1.81, propostes més recents com el Mössdpa i restaurants de renom com el Suquet de l’Almirall, oferiran algunes de les seves millors tapes, platets i entrepans creatius al públic del Cruïlla: hamburgueses amb carn de primera, hot dogs creatius, paella, tacos, makis, croquetes, etc. Una oferta eclèctica, de qualitat i amb productes de proximitat, al nivell d’un dels millors festivals de música de l’estiu. 



En la presentació de la programació gastronòmica del festival, el seu director Jordi Herreruela, ha considerat un luxe poder oferir aquesta proposta al públic del festival i ha assegurat que “amb el temps, volem que la gent també vingui al Cruïlla pel menjar”. Per la seva part, Roser Torras, directora de Grup Gsr, empresa encarregada del disseny i la producció del nou espai, ha explicat que “el repte i l’objectiu ha estat seleccionar street food d’alta qualitat” i demostrar que en un festival també es pot trobar bona gastronomia.

Cruïlla Barcelona arriba a la seva setena edició consolidat com un festival eclèctic i pensat per a un públic heterogeni. A l’edició d’aquest any, participaran grups com Macklemore & Ryan Lewis, Damon Albarn, Jack Johnson, Band of Horses i Vetusta Morla, entre molts altres.

Durant el Festival, l’experiència gastronòmica i cultural es completarà amb l’Estrella Damm Lounge, un espai on, a més de gaudir de la cervesa insígnia de Damm, es viuran petits concerts en directe. Aquesta acció d’Estrella Damm, que ja va ser tot un èxit durant les edicions de 2012 i 2013, consolida el vincle entre Estrella Damm i la música, que continua creixent any rere any a través de patrocinis i mecenatges culturals com el del festival Cruïlla Barcelona.

We are Barcelona 
A l’edició d’enguany, Cruïlla Barcelona presenta #WeAreBarna, el projecte amb el que el Festival reafirma la seva essència barcelonina tant amb la creació de la guia d’usos i costums propis dels barcelonins com amb una convocatòria de happenings que es volestendre al llarg de l’any.

La guia, que ja està disponible a la web www.cruillabarcelona.com, detalla aquelles coses que només un autèntic barceloní coneix. I és que, per conèixer una ciutat de veritat, es diu que hi has de viure. Si no, et quedes amb la seva part més superficial, arribes a veure la façana però mai entres a la cuina. Desconeixes les expressions típiques, els costums més autòctons i els personatges més pintorescs de cadascun dels seus barris. 

Però, a més de la guia, #WeAreBarna també presenta altres activitats. La primera, una que ja es va realizar l’any passat amb èxit rotund: per reforçar la identitat barcelonina del Cruïlla s’han pintat persianes d’alguns dels locals més carismàtics de la ciutat amb el cartell del festival. El primer, l’Alfa, en una acció que podeu veure en aquest vídeo: http://www.dailymotion.com/video/x20osal_we-are-barna-wearebarna_music

Nou espai Coke&Roll
Per a aquesta edició, el Cruïlla Barcelona inaugura un nou espai anomenat Coke&Roll, patrocinat per Coca-Cola IberianPartners i Ron Ritual. En aquesta zona, dissenyada per gaudir de moments de tranquil·litat dins el festival, es podrà degustar una carta de combinats especials, entre els quals hi haurà el combinat Cruïlla Barcelona formulat especialment per al festival. Aquest espai estarà obert a tot el públic, però amb un aforament limitat.


Cruïlla és un combinat de Coca-Cola amb rom on una fusió d’aromes de canyella i espècies es creuen amb un refrescant toc de llima fresca. La nova tendència en el món de les begudes és el combinat evolucionat, un combinat preparat amb els millors ingredients, els de sempre, però d’una nova manera que respecta millor el seu caràcter i amb un lleuger perfum que li dóna una nova dimensió.

També s’ha creat una versió del combinat Cruïlla sense alcohol, amb una elaboració igual de cuidada però amb un 0% d’alcohol. A la Coca-Cola s’hi afegeixen també aromes de canyella i espècies, juntament amb un toc de llima i l’exclusiva llima Keffir.