subir imagen

7 oct 2015

Els set pecats de Moritz



Amb motiu de la 48ena Edició del Festival de Sitges, enguany dedicada a la pel·lícula Se7en (dir. David Fincher, 1995), Moritz ha dissenyat un pack d’edició limitada compost per set ampolles de cervesa que ret homenatge a la icònica pel·lícula. 

El pack exclusiu de cerveses Se7en s’inspira en el set pecats capitals claus de l´ inquietant, terrible i a la vegada emocionant pel·lícula que vint anys després de la seva estrena, segueix sent un obra mestra. 

A través de la visió de Moritz, la gola, l’avarícia, la supèrbia, l’enveja, la mandra, la luxúria i la ira es converteixen en un viatge sensorial i un homenatge al sèptim art. Set pecats que equivalen a set ampolles de cervesa. 

La gola és una ampolla ja oberta i l’avarícia compta amb un envàs més gran. La mandra va acompanyada del seu propi obridor, mentre la luxúria ha rascat l’ampolla presa d’un desig incontrolable de Moritz. 

La supèrbia per la seva banda, crida als quatre vents com d’extraordinària és i l’enveja juga a les aparences en camuflar-se en una ampolla de vi. L’últim pecat és la ira que alguns experimentaran al no trobar ni rastre de la cervesa que tant anhelaven.



La cervesera produirà cada una de les ampolles en format d’edició limitada. No sortiran a la venta a excepció d’alguns packs que es podran aconseguir a través de les Xarxes Socials de Moritz. 
Des de 2007, Moritz col·labora com a patrocinador i cervesa oficial del Festival de Sitges alhora que realitza accions dissenyades especialment per aquest esdeveniment, els seus visitants i amants del cinema. 

De tots els pecats, la se7 de Moritz és l’únic prohibit. 

Per a més informació: 
Eugènia Gasull 
Dequatro… en adelante 
T 00 34 93 488 30 60 
comunicacion@dequatro.com 

CERVESES MORITZ 
La història de Cerveses Moritz s’enceta l’any 1856, a Barcelona, amb l’empenta d’un jove pioner alsacià: Louis Moritz. El nou projecte i rellançament de la marca, el 2004, es tira endavant gràcies a la tenacitat de la cinquena i sisena generació dels seus descendents. El retorn de la cervesa Moritz implica la recuperació per a Barcelona del complex arquitectònic on l’empresa tenia la seva fàbrica i seu, la Fàbrica Moritz Barcelona, a la Ronda de Sant Antoni. La remodelació dels edificis la va signar el prestigiós arquitecte francès Jean Nouvel, conjugant la modernitat i l’estil amb la tradició que implica treballar sobre unes parets amb tants anys d’història.