Torres China es consolida com la segona importadora de vins embotellats més important de la Xina. La filial més gran del Grup Miguel Torres, amb una facturació de 25 milions d’euros al 2013, ha experimentat un creixement del 10% de les seves vendes en valor durant el primer semestre d’aquest any, en un entorn de fortes caigudes de les importacions de vi que afecten al sector en general com a conseqüència de les mesures d’austeritat del govern xinès.
Malgrat això, Torres China torna a créixer després d’aconseguir mantenir les seves vendes al 2013, a diferència de la majoria d’importadors, gràcies a la seva solidesa, àmplia distribució al mercat i menor dependència del regal institucional.
En concret, el gegant asiàtic és un dels principals mercats de Mas La Plana, un dels vins més emblemàtics dels cellers Torres, mentre que el seu vi icònic Sangre de Toro, que ha estrenat imatge recentment amb motiu del seu 60è aniversari, és l’única marca espanyola que figura aquest any al rànquing de marques més valorades pels consumidores xinesos que publica la revista asiàtica Food, ocupant la posició 17.