subir imagen

11 mar 2015

Cervesa del Montseny, la cervesa artesana líder amb vendes i inversions



La Companyia Cervesera del Montseny afronta el 2015 amb el repte de seguir creixent en xifres de producció i vendes després d'un 2014 molt positiu. Amb un increment de vendes del 20%, Cervesa del Montseny es manté com a líder del sector de la cervesa artesana artesana i s'ha marcat un ambiciós pla d'expansió que passa per l'augment de la producció i de les vendes i per una aposta cada vegada més clara per portar a l'exterior alguns dels seus productes.

El projecte d'expansió per aquest any ja s'ha materialitzat en unes inversions d'uns 100.000 euros i la incorporació de nous treballadors. El fet que la majoria de treballadors siguin també socis de la companyia osonenca, amb una fórmula de societat limitada laboral, fa que les sinèrgies entre tot l'equip permetin evolucionar de forma positiva. El resultat de l'augment d'inversions i capital humà és que la previsió de facturació per aquest 2015 sigui arribar per primer cop al milió d'euros.

Montseny Mala Vida

Una de les grans novetats d'aquest any és la creació d'una nova varietat cervesera, la Montseny Mala Vida. Fruit d'anys de treball, estudi i dedicació, el mestre cerveser de la companyia, Jordi Llebaria, ha creat una nova recepta que sorprèn per la seva contundència en sabor com és propi del seu estil: una Imperial Stout. 

La Mala Vida té 11º d’alcohol i està pensada per a paladars que busquen sensacions extremes. D'aquesta manera, Cervesa del Montseny fa una aposta clara per productes més exclusius destinats a mercats minoritaris però alhora molt exigents. 

Amb el nom contundent de Mala Vida, a Cervesa del Montseny esperen que tingui una bona acollida a mercats com el dels Estats Units, gràcies a la distribució que en farà el prestigiós importador Shelton Brothers. Amb aquesta nova cervesa, la família de Cervesa del Montseny arriba a les deu varietats: Lupulus, Malta, Negra, Blat, Hivernale, EcoLupulus, Malta Cuvée, Castanya, Aniversari i Mala Vida.


Cervesa del Montseny espera triplicar l'exportació


Un altre dels objectius que es marca l'empresa osonenca en aquest 2015 és l'augment de la producció pel mercat internacional, amb la intenció de triplicar les exportacions. Es segueix apostant per exportar amb marca pròpia a països on hi ha un gran consum de cervesa artesana i també a seguir produïnt per marques de prestigi internacional. Així, s'ha renovat per un any més l'acord per treballar amb els cervesers Mikkeller i Evil Twin, amb qui ja es col·laborava des de feia dos anys. 


Qualitat i aposta per difondre la cultura cervesera

Des de Cervesa del Montseny tenen clar però que l'augment de la producció i l'expansió internacional no van renyits amb l'objectiu número 1 de l'empresa, mantenir la qualitat del producte que elaboren. Lligada amb aquesta aposta per la qualitat hi ha la de difusió del món cerveser artesà, que està tenint un creixement important a casa nostra en els darrers anys.



Per això, a Cervesa del Montseny mantenen durant aquest 2015 les visites guiades que permeten que totes les persones interessades en el món de la cervesa artesana puguin conèixer de primera mà el procés d'elaboració del producte. La bona acollida que han tingut en els últims anys aquestes visites i tasts també demostren el bon moment pel que està passant el sector de la cervesa artesana.

Per a més informació: 
www.cervesamontseny.cat o www.facebook.com/cervesamontseny