7 may. 2017

Cerveces Moritz llança al mercat la Moritz Red IPA, la primera especialitat sorgida del Moritz Beer Lab

Dirigida als amants de la cervesa amb ganes de tastar varietats diferents, la Moritz Red IPA és la primera especialitat d’una sèrie de noves cerveses d’edició limitada amb les quals Cerveses Moritz ampliarà la seva presència en els canals d’alimentació i hostaleria. Aquesta nova varietat complementarà les tres cerveses que, fins al moment, la companyia tenia en el mercat: MORITZ, EPIDOR i AIGUA DE MORITZ 0,0. 

La Moritz Red IPA és fruit del Moritz Beer Lab, un projecte que va néixer amb l’objectiu de potenciar la cultura cervesera amb la creació de diferents tipologies de cerveses que només es podien tastar a la mateixa Fàbrica Moritz Barcelona. Atès l’èxit que han tingut, surten ara de les fronteres de la Fàbrica Moritz per arribar als punts de venda d’alimentació. Així doncs, el Moritz Beer Lab llançarà al mercat diferents especialitats de cervesa al llarg de l’any, i desenvoluparà noves modalitats com ara cervesa sense filtrar, cervesa de blat, cervesa d’alta fermentació tipus ALE o cerveses aromatitzades amb espècies naturals. Cada una es convertirà en una nova edició limitada que es vendrà durant un període concret de temps al punt de venda.

Moritz Red IPA és una cervesa Indian Pale Ale que juga amb la sofisticació del llúpol. Es tracta de la primera Moritz d’alta fermentació. Aquesta especialitat destaca per l’ús de tres varietats de llúpols i per la utilització de maltes pàl·lides, caramel·litzades i torrefactes. D’un color torrat amb tocs de robí i escuma espessa, generosa i adherent, hi destaca la persistència de l’amargor en boca pròpia de l’estil Indian Pale Ale. Aromes afruitades de poma, préssec, figues i panses de la fermentació Ale i amb notes de caramel, regalèssia, cafè i fruits secs de les maltes caramel·litzades i torrefactes.
La Moritz Red IPA ja està disponible al canal d’alimentació i al canal d’hostaleria. Els formats en els quals es presentarà seran la clàssica ampolla de 33 cl (agrupades en cistelles de 6 unitats) pel canal d’alimentació i hostaleria, i format barril de 30 litres només per l’hostaleria.

Sergi Martínez, director de Màrqueting de Moritz ha comentat: «amb aquesta iniciativa volem continuar el llegat que va iniciar fa 160 anys el nostre fundador, Louis Moritz, i potenciar la cultura cervesera sota els paràmetres de la creativitat i la innovació creant noves varietats de cerveses. Aquest nou llançament incrementa la nostra oferta qualitativament reforçant la nostra presència en el segment d´especialitats »

Fitxa tècnica

RED INDIAN PALE ALE: amargor 50°, alcohol 5,4%, color 50º EBC 

Maceració per decocció amb ús de diverses maltes: pàl·lides, caramel·litzades i torrefactes.

Ús de tres varietats de llúpols aromàtics i amargs: Nugget, Hallertauer i Saaz

Fermentació d’alta temperatura amb llevat Ale

PVP: 1,19 €/ampolla (canal alimentació)

Per a més informació:

Dequatro…

T 00 34 93 488 30 60
comunicacion@dequatro.com